Troba’ns al facebook!!

Pots trobar informació actualitzada a la nostra pàgina del facebook i interactuar amb l’entitat i les persones afins àgil i còmodament:

facebook

Anuncis

2 Respostes to “Troba’ns al facebook!!”

  1. Antonio Says:

    Hola. He vist una oferta vostra de treball per a gestionar un magazem. M´he dirigit a vosaltros per aquest mitjà per ser la manera mes inmediata i pq m´ha paregut que podria fer un bon treball; acomplisc tots els requisites que demaneu, menos el d´estar inscit a l´atur a Catalunya, ho estic a Alacant. Però, estic disposat a canviar la meua residència. (Tinc moltes amistats allà, no em costaria gaire).
    Soc artista i treballe 99% amb materials de desfet i arreplegats de la brossa i tinc un petit magatzem amb tot el material classificat i separat. Al sota del tot del blog que apareix podeu veure una petita mostra del que faig.
    He estat tambe traballant al mon de l´empresa i estic acostumat a traballar amb l´ordinador. Tambè he treballat a magatzems prou de temps.
    Si la meua candidatura vos pareix interesant per favor contacteu amb mi al meu mail.
    Atentament,
    Antonio Gor

    • espiralassociacio Says:

      Hola Antonio, t’hauries de presentar a la oferta de treball del SOC nº 09-2009-18516 per passar el primer filtre. D’altra banda la teva candidatura ens sembla molt interessant i ho tindrem en compte! Sigui com sigui pots venir a visitar-nos algun dia, i comparim experiències. Gracies pel teu interès!


Deixa un comentari

